Hälsning till Hanna.


Jag har precis varit på styrelsemöte i verkstaden. Tackade ja till att vara styrelsemedlem ytterligare två år. Det blir nog bra. 

Vi åt traditionsenlig knytis och pratade och umgicks. Det var fint. Tyvärr hinner man inte prata med alla, när man samtidigt ska mötas och ätas och sådant, och precis när jag skulle gå så kom jag på att jag inte hunnit prata alls med Hanna. Vi kramades snabbt och hon sa "jag tänker på dig ibland och jag brukar kolla in din blogg". Därför tänkte jag att jag skulle skicka en hälsning här: "Hej Hanna. Jag tänker på dig också!"

För övrigt undrar jag lite vilka som läser här. Vilka är ni? 

Har ni inget för er på Valborg och vill höra mig säga några väl valda ord så kom till Hellidens slott i Tidaholm. Jag håller vårtal där strax efter åtta. Välkomna!



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Pansjot är en dom som läser! Du är för häftig, vårtal i Tidaholm till råga på allt - hur har du hunnit dit? Ja, ibland går det ju väldigt fort, du vet!

Ha en bra helg!

2009-05-01 @ 08:38:32
Postat av: eva

Ja även pilateskvinnan med ollonpage läser här

2009-05-04 @ 19:05:12
Postat av: Hanna

Hej Hej!

2009-05-06 @ 22:50:38
URL: http://www.hanna-happenings.blogspot.com
Postat av: nelly

...och jag är inne o beundrar din sida eftersom du är en av mina idoler. allt du gör är fantastiskt! kram på dig/ nelly

2009-08-30 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0