Påsk i Berlin.

Så kom äntligen våren! Och efter alla mina sex veckor som både lärare och lärarpraktikant var jag påskledig! Först blev det städning och planering i blomlådan och bokskogslångpromenad, därefter firandet av Kristinas 30-årsdag på lördagen och söndagen. Måndagen ägnades åt att skriva klart min loggbok från praktiken, möte på jobbet, massage, jympa, yoga och annat nyttigt-vettigt. På tisdagen snickrade jag och Ola en sänggavel och var på middag hos Therese och Mattias. På onsdagen målade jag sänggaveln och planterade om alla blommor och packade sedan för Berlinresan.

Berlin var underbart. Tjugo grader varmt, sol, lediga, glada människor, utslagna blommor och blad, kall öl, cykelturer och promenader. Och inga måsten eller borden. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0