Turné

Det börjar dra ihop sig. Jag sitter i soffan i morgonrock, tittar ut på solen och känner hur myrorna kryper runt i kroppen på mig. Imorgon, direkt efter jobbet, tar jag tåget till Göteborg och går på vernissage på Rhösskas konstslöjdsalong där jag medverkar med en dyna. Därefter åker jag vidare mot Falköping och Tidaholm. 

I Tidaholm ska jag hålla två föredrag. Ett på min gamla folkhögskola och det ska handla lite om allt möjligt, om vad jag gjort sedan jag gick där, hur jag tänker kring konst och konsthantverk, om kollektivverkstäder och konstrea och skrivande. Sedan ska jag babbla på Tidaholms bibliotek. Där ska jag prata om min bok.  

Jag känner att jag tagit vatten över huvudet. Det blir mycket på en gång. Hujedamig!

Kommentarer
Postat av: lemulen

Äsch, det gick ju bra här på Helliden :)

Fan vad mycket du har hunnit göra alltså!

2009-02-06 @ 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0