Nytt år, nygammal blogg.


vid tolvslaget.

Det var ett tag sedan sist. Bloggpausen har varat sedan påsk, och nu när jag hade tänkt återgå till gamla vanliga bloggen kunde jag inte längre logga in. Så jag skapade en ny med samma namn och hoppas att det inte strular sig i cyberspace på grund av det. Jag tänker att min blogg ska handla mest om det jag gillar mest; att skriva och textlkonsta. Men eftersom jag jobbar 80 procent, pluggar 50 procent och dessutom sitter i styrelsen för KKV-textiltryck i Malmö misstänker jag att konsten och skrivandet i vanlig ordning får stå tillbaka lite. Hade tänkt bli vältränad det här året också, så en del tid får väl tillbringas på friskis och svettis... Ja ja. Skål för 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0