Krassel och host!




Det började kännas redan i måndags morse, då vi åkte iväg på läger med några klasser, men jag valde att ignorera det. Tog lite smärtstillande och var glad och hyfsat pigg och badade fötterna i havet, var med på vattenkrig, styrde och ställde och satt i solen. Allt var frid och fröjd, eleverna var glada och det kändes fint att få bjuda dem på natur och umgänge och utomhusmåltider. Men framåt kvällen blev det värre och natten var en ren plåga. Jag frös och svettades om vartannat och hade vansinnig huvudvärk. Så efter frukost andra lägerdagen fick jag kasta in handduken och åka hem. Surt. Missade grillkvällen på verkstaden också till stor besvikelse.

Var sjuk på onsdagen också, feber och allmän risighet, Fick ställa in kvällens resa till Skäret också och bara vila och vila. Inte min starka sida direkt!

På torsdagen kunde jag masa mig ut på stan och fika med Therese och framåt eftermiddagen blev det bättre med mig så jag kunde åka till Heldingborg, kolla keramikutställning på Dunkers och efter en stunds vila gå på födelsedag- och -examensfest hos Kalle och Britta. 

Nu är jag på benen igen. Med röd näsa och tjock röst men ändå. Idag blir det tvätt och städ och lite sådant. Imrogon drar jag och Ola ut på landet några dagar. Ska bli fint som snus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0