Sjukan.


Det är fredag och det är andra dagen jag är hemma från jobbet på grund av en mystisk sjuka. Jag har huvudvärk och lite ont i kroppen och är mest bara vansinnigt trött och orkar ingenting. Att flytta sig från sängen till soffan är värsta projektet. Jag har tråkigt! Och blir dessutom lite stressad över att det är mycket på jobbet nu; nästa vecka bygger vi utställning och har vernissage och veckan efter det är det dags att åka på läger. Jag har en massa fingrar med i båda spelen, och blir lite nojig över att inte vara på plats. Ja ja. Inte mycket att göra mer än att vänta. Måste försöka bli så frisk att jag kan ta mig till Varberg med tåg i morgon. En födelsedagspresent från Jenny och Sara: en helg med dem i en sommarstuga där. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0